پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
3836
-
الف
+

نمایشگاه ملی صنایع دستی برگزار می‌شود

بیست‌ و هشتمین دوره نمایشگاه ملی صنایع دستی برگزار می‌شود.

بیست‌و هشتمین دوره نمایشگاه ملی صنایع دستی در بخش‌های مختلف برگزار می‌شود.

به گزارش آی‌فیلم به نقل از روابط عمومی معاونت صنایع دستی سازمان میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری، بیست‌ و هشتیمن نمایشگاه ملی صنایع دستی، از 1 تا 7 شهریورماه امسال در بخش‌های مختلف از جمله حصیر بافی کاروان پیوند، روستاهای هدف، خانه ایرانی، فضای آموزشی برای کودکان، تبریز 2018 و شهرجهانی یزد برگزار می‌شود.

گفتنی‌است، بخش ویژه ای در این نمایشگاه برای توسعه و ترویج هرچه بیشتر صنایع دستی در نظر گرفته شده است. یکی از این اتفاقات تبریز 2018 است که بصورت جداگانه در ارتباط با گردشگری و توانمندی های تبریز خود را در نمایشگاه ملی صنایع دستی معرفی می کند .غرفه های ویژه ای نیز برای بخش های مختلف در نظر گرفته شده است  که از آن جمله می توان به 190 متر مربع فضای رایگان اختصاصی برای استانهای محروم، 100 متر مربع فضای اختصاصی به حصیربافی برای 8 استان کشور، 100 متر مربع فضای اختصاصی به روستاهای هدف (به تعداد 77 روستا)، 72 متر مربع فضای اختصاصی به تبریز 2018 و شهر جهانی یزد برای معرفی قابلیت و توانمندی این دو استان، 100 متر مربع فضای اختصاصی خانه ایرانی: 30 متر مربع فضای اختصاصی برای آموزش کودکان و چادرهای عشایری اشاره کرد.

این نمایشگاه از 1 تا 7 شهریورماه 1396 در سالن های شماره 8 و 9 و سری 25 (A.B.C) محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران با تعداد 425 غرفه برگزار می شود.

ه خ/ ا.ا

نظر شما
ارسال نظر